Η Πολιτεια του ανθρωπου
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Tο «συμπλεγμα του ευνουχισμου » μετα την αναλυση των τοιχογραφιων της Θηρας

Πήγαινε κάτω

Tο «συμπλεγμα του ευνουχισμου » μετα την αναλυση των τοιχογραφιων της Θηρας Empty Tο «συμπλεγμα του ευνουχισμου » μετα την αναλυση των τοιχογραφιων της Θηρας

Δημοσίευση από makfor49 Παρ Απρ 11, 2008 12:37 pm

Το σημαντικοτερο ισως στοιχειο που ανακυπτει αντικειμενικα , μετα την αναλυση των τοιχογραφιων της Θηρας , ειναι οτι η θεωρια της Ψυχαναλυσης του Σιγκμουντ Φρουντ θα ειχε γραφει διαφορετικα , αν ηταν μεταγενεστερη της ανακαλυψης της προιστορικης πολης του Ακρωτηριου και των δεδομενων που προκυπτουν , βαση των οποιων φαινεται , οτι το φαινομενο του συμπλεγματος του ευνουχισμου, ειναι κοινωνικοπολιτικο και οχι ψυχολογικο . Συγκεκριμενα , η συγκριση της κλειτοριδας με το πεος που για τον Φρουντ ειναι η νοσογονος αιτια του συμπλεγματος του ευνουχισμου , θα ευσταθουσε, μονο υπο την προυποθεση οτι η κοινωνικοπολιτικη σημασια της σεξουαλικοτητας , οπως παρουσιαζεται με την Ομηρικη ποιηση και τη Βιβλο για την ανθρωπινη υποσταση και προσωπικοτητα , ηταν αρχετυπη και συνοδευε το ανθρωπινο ον, απο την εμφανιση της συνειδησης, δηλαδη πανω απο 100.000 χρονων παρελθουσης εμπειριας του ειδους μας . Ο ιδιος θεωροντας σωστα οτι η αρχικη μορφη της διαβιωσης του ειδους μας ηταν κοινοβιακη , φανταζοτανε σαν αναγκη ταυτοποιησης των παιδιων με τον πατερα τους το περασμα της μορφης διαβιωσης απο το κοινοβιακο στον οικογενειακο τροπο, προφανως επηρεασμενος απο τη Βιβλο και την Ομηρικη ποιηση οπου κοινος τοπος, ειναι ο υμνος στις αρχες της οικογενειας... Για τον Φρουντ δηλαδη οπως και για καθε ενα απο μας , υποσυνειδητα η οικογενεια ειναι πλεον φυσικη αναγκη του ανθρωπου , αφου μαλιστα οπως γραφει, η αιμορραγια στην τελετη μυησης , συμβολιζει «τη θυσια » του ατομου χαριν του συνολου , το τιμημα για να περασει καποιος στην κοινωνικη φαση της ζωης του που ειναι αλληλενδετη με την ατομικη ... Το γεγονος μαλιστα, οτι ενας Ρωμαιος Αυτοκρατορας[ΑΔΡΙΑΝΟΣ} , απαγορευσε για καθαρα πολιτικου λογους την περιτομη των Χριστιανων για να μπορει να γινεται ευκολα ορατο, το αν καποιος ειναι η οχι Εβραιος, αλλα και το γεγονος οτι απο τους Αμποριζινους στην Αυστραλια μεχρι τους ιθαγανεις στην Αφρικη εφαρμοζεται μεχρι τις μερες μας τοσο η κλειτοριδεκτομη οσο και η περιτομη δινοντας παγκοσμια διασταση στο εθιμο του κοινωνικου προτσες μυησης , αφηνε λιγες μονο αμφιβολιες για την ταυτιση της σεξουαλικοτητας με την ανθρωπινη φυση σαν το κλειδι εισοδου στην κοινωνια , μια διαδικασια φυσικη και νομοτελειακη .... Ευκολα επισης εβγαινε το συμπερασμα οτι η μεταφορα απο την κλειτοριδεκτομη στην περιτομη ηταν απλα ενα σημειο εξελιξης απο μια πρωτογονη σε μια εξελιγμενη κοινωνια οπου η γνωση της αναπαραγωγης περνα απο τη γυναικα στον ανδρα και μαζι της η σημαντικοτητα της αντιστοιχης «θυσιας» . Την υποθεση αυτη ενισχυε η αποψη οτι η κλειτοριδεκτομη , υποτιθεται οτι θα αφαιρουσε την ηδονη απο τις γυναικες , καθιστοντας την συνουσια ανδρικο προνομιο και «αναγκαιο κακο » για τις γυναικες που μειζονος σημασιας γεγονος ειναι η τεκνοποιηση , θεωρια σαφως αντιθετη με την ψυχαναλυση οπου ο ιδιος ο Φρουντ κατεστησε τον ορο ομαλοτητα να ταυτιζεται με σεξουαλικες σχεσεις μακρας διαρκειας , .προσδιοριζοντας την σεξουαλικοτητα εκτος αναπαραγωγικη διαδικασιας σαν ηδονικη και οχι υποχρεωτικη διαδικασια . Οι συγχρονες αποψεις περι των τελετων μυησης στην Αφρικη συγκλινουν περισσοτερο στην ανυπαρξια γραπτου λογου και στην αναγκη μετρησης του χρονου και της ιστορικης συνεχειας της φυλης ,απομακρυνοντας την υποθεση της σεξουαλικοτητας σαν αιτια των μυστηριων μυησης . Η καθαρη μαρτυρια των τοιχογραφιων της Θηρας δειχνει μια ανθρωπινη κοινωνια που δεν ταυτιζει τη σεξουαλικοτητα με την αναπαραγωγη. Η γεννηση εκλαμβανεται σαν «θειο δωρο» , τα φυτα που προκαλουν εμμηνορυσια οπως η ζαφορα προσφερονται στη θεα της γονιμοτητας και η τελετη μυησης αφορα αποκλειστικα νεαρα κοριτσια.... Η σεξουαλικη διαδικασια απουσιαζει απο το θρησκευτικο προτσες απλα γιατι ο ανθρωπος ακομα αγνοει τον ρολο του σπερματος στην αναπαραγωγη. Ειναι λοιπον λανθασμενη η Φρουδικη εκτιμηση περι συμπλεγματος ευνουχισμου? Αναμφισβητητα οχι . Απλα η συμπλεγματικη συμπεριφορα οφειλεται σε πολιτικοκοινωνικα και οχι σε σεξουαλικα αιτια.... Αυτο που αγνοουσε ο Σ.Φρουντ οταν διαπιστωσε την υστερια σαν ομαδα ασθενειων που πληττει περισσοτερο τις γυναικες απο οτι τους ανδρες , ηταν η προιστορικη μορφη διαβιωσης και ο τροπος που γινοταν κατανοητος ο μηχανισμος της αναπαραγωγης ... Συγκεκριμενα οι τοιχογραφιες της Θηρας αποκαλυπτουν πως οι γυναικες θεωρουνταν ζωντανες θεες απλα γιατι γεννουσαν τα παιδια , ενω τα θεραπευτικα φυτα που προκαλουν εμμηνορυσια οπως η ζαφορα , πρισυλεγονταν και προσφερονταν στη θεα της γονιμοτητας με θρησκευτικης ευλαβειας τελετες , πιστοποιοντας την αγνοια της σεξουαλικοτητας σαν αιτια αναπαραγωγης. Η ανακαλυψη της γενετησιας διαδικασιας ανετρεψε την εξουσια των γυναικων καθιστοντας τες σκλαβες των ανδρων που μεχρι τοτε αγνοουσαν την ιδια τους τη φυση και το ρολο που τους εχει καθορισει για τη διαμορφωση της ζωης...Τοσο η Βιβλος οσο και η Ομηρικη ποιηση , τα πρωτα δειγματα γραπτου λογου ειναι ταυτοσημα στην αναδειξη της οικογενειας σαν θεικης καταγωγης ιδιοτητα και θεσμο που ισχυει για θεους και ανθρωπους , αφηνοντας στην ληθη το πραγματικο μας παρελθον μιας κοινοβιακης μορφης ζωης οπου οι γυναικες ηταν υπερτερης αξιας απο τους ανδρες και καθοδηγουσαν την κοινωνια...Το συμπλεγμα του ευνουχισμου λοιπον, μοιραια μαρτυρει την αναγκη για συμβιβασμο στην εξουσια των ανδρων , προκειμενου να ολοκληρωθει η φυσικη αναγκη για αναπαραγωγη , την υποτελεια στο ανδρικο προτυπο και την αναγκαστικη υιοθετηση συμπεριφορων που θα ειχαν σαν στοχο την ικανοποιηση των ανδρων απο τις γυναικες...Οι ναοι της Αφροδιτης καταμαρτυρουν τη συνεχεια ενος προιστορικου Πολιτισμου , οπου οι γυναικες υπερτερουν των ανδρων , αφου προσφερουν ηδονη επι χρημασι, που ηδη εχει αντικαταστησει την κοινωνικη αναγκη του ανθρωπου με την ατομικη εισαγοντας την εννοια της ιδιοκτησιας , αλλα αποκλειονται απο την οικογενεια , με ανταλλαγμα το δικαιωμα της γνωσης , ενω παραλληλα αυτες που παραμενουν σκλαβες και προοριζονται για αναπαραγωγη εχουν αγνοια και παραμενουν σκλαβες μεχρι το θανατο τους...Ειναι ολοφανερο μεσα απο τα αρχαια κειμενα οτι η γυναικα επαψε να ειναι το κεντρο του συμπαντος για τον ανθρωπο μαζι με τη θεα της γονιμοτητας και οτι οι συνεπειες αυτης της σχασης της προσωπικοτητας της φτανουν μεσω κοινωνικου ασυνειδητου μεχρι της μερες μας.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την makfor49 στις Παρ Απρ 11, 2008 1:45 pm, 1 φορά
makfor49
makfor49
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 110
Ημερομηνία εγγραφής : 18/03/2008
Ηλικία : 56
Τόπος : εδω που ζω , κατοικώ , εργάζομαι και τέλος παντων προσπαθώ να περνάω καλά

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Tο «συμπλεγμα του ευνουχισμου » μετα την αναλυση των τοιχογραφιων της Θηρας Empty Οι αξιες μιας προιστορικης κοινωνιας

Δημοσίευση από makfor49 Παρ Απρ 11, 2008 1:44 pm

Πως ο προιστορικος ανθρωπος καταλαβαινε την αναπαραγωγη και γιατι οι γυναικες εμφανιζονται σε ηγετικο ρολο σε σχεση με τους ανδρες...

Η ζωντανη θεα -μητερα
Tο «συμπλεγμα του ευνουχισμου » μετα την αναλυση των τοιχογραφιων της Θηρας Xeste_10

Στη σημαντικοτερη τοιχογραφια του Ακρωτηριου [Ξεστη 3] ακριβως κατω απο την απεικονηση της θεας της γονιμοτητας , μια γυναικα με πλουσια κομη και γυμνο στηθος , με ελαφρα δειγματα εγγυμοσυνης , λογω κοιλιτσας προσφερει ενα κολιε απο κρυσταλους ....


Η μυημενη....
Tο «συμπλεγμα του ευνουχισμου » μετα την αναλυση των τοιχογραφιων της Θηρας Xeste310

Στο κεντρο των 3 "φασεων" για την προιστορικη αντιληψη της ζωης της θεας -μητερας , δηλαδη της φυσης , η ανθρωπινη παρεμβαση για την κοινωνικη θυσια της νεας κοπελας που φερει στο κεφαλι της κλαδο μυρτιας και νεαρου πευκου 2 γνωστα φυτα που απο την αρχαιοτητα χρησιμοποιουνται μεχρι τις μερες μας για θεραπευτικους στοχους .Η μυρτια [και οι περιφημοι μυρτωνες της αρχαιας Ελευσινας ] βοηθα στην καλυτερη οξυγονωση του εγκεφαλου λογω του σαλικιλικου οξεως που περιεχει και σε συνδυασμο με το πευκο που ειναι γνωστο για την αντιμικροβιακη και αντισυπτικη του δραση , εξασφαλιζουν την αντιδραση του οργανισμου στη χρηση τς ζαφορας που επισης ειναι ζωγραφισμενη κατω απο το ποδι της στο οποιο σταζει αιμα δειγμα της αγνωστης τελετουργιας στην οποια υπεβληθη αλλα χαριν της οποιας ο εμμηναγωγος κροκος θα της χαρισει το θειο πλεονεκτημα της συληψης ...Σε αυτη την εικονα απεικονιζεται μια ιατρικη εφαρμογη αγνωστη μεχρι της μερες μας η οποια αποτελουσε το κρυφο μυστικο της προιστορικης κοινωνιας για να εξασφαλισθει η τεκνοποιηση και με αυτη η συνεχεια της ζωης.


Ο πεπλος της παρθενιας
Tο «συμπλεγμα του ευνουχισμου » μετα την αναλυση των τοιχογραφιων της Θηρας Xeste311

Τελος η νεαρη με ξυρισμενο το κεφαλι κοπελα με τον πεπλο να συμβολιζει την παρθενια της , διαλευκανει σαν εικονα μια σημαντικη διαφορα εννοιολογικα μεταξυ της παρθενιας προ και μεταχριστιανικα , οπως αυτη ταυτιστηκε κακως με την σεξουαλικη δραστηριοτητα...Γιατι οπως αποκαλυπτουν οι τοιχογραφιες της Θηρας , η σεξουαλικοτητα δεν αποτελει ακομα γνωστικο αντικειμενο της προιστορικης κοινωνιας αφου η προβολη του εμμηναγωγου κροκου σε θειο δωρο δεν αφηνει καμμια αμφιβολια οτι αποτελουσε την επισημη εξηγηση της μητροτητας οπως ακριβως αργοτερα η Χριστιανικη παραδοση καταγραφει για την Μαρια μητερα του Ιησου στην οποια ο αρχαγγελος Γαβριηλ προσεφερε τον κροκο δηλαδη τον κρινο , αφου τα κρινοειδη ειναι μια οικογενεια φυτων που ευδοκιμει παντου στη Μεσογειο...Η βασικη διαφορα του κοινου κρινου απο τον κροκο ειναι οτι ο κροκος φυτρωνει τον Οκτωβριο ενω ο κρινος την Ανοιξη και οτι πολλες συνταγες του Διοσκουριδη δεν καταγραφουν τη διαφορα μεταξυ των ειδων ενω εκεινες του Ιπποκρατη ειδικα σε σχεση με την εμμηνορυσια το κανουν, για να καταστησουν κλασσικη την εφαρμογη τους για θεραπεια της γυναικειας στειροτητας απο τον 5πΧ αιωνα σε ολη την περιοχη της Μεσογειου και φυσικα στην Παλαιστινη οπου γεννηθηκε ο Ιησους...Η αμμωμος κυησης λοιπον θα πρεπει να εκλαμβανεται σαν κυηση παρθενου γυναικας δηλαδη μη εχουσας εμμηνο ρυση και οχι σεξουαλικη δραστηριοτητα... Πραγματι τοσο η Ελισαβετ οσο και η Μαρια φαινεται οτι επασχαν απο τα ιδια συμπτωματα και η χριστιανικη παραδοση καταγραφει σωστα την προσφορα του κροκου και τη συνδεση του με την συλληψη του Χριστου σαν θεια ευλογια μια συνθηκη τοσο παλια οσο και η μαρτυρια των τοιχογραφιων της Θηρας.
makfor49
makfor49
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 110
Ημερομηνία εγγραφής : 18/03/2008
Ηλικία : 56
Τόπος : εδω που ζω , κατοικώ , εργάζομαι και τέλος παντων προσπαθώ να περνάω καλά

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης